Hogy elkerüljük az esetleges félreértéseket, az alábbiakban szeretnénk tisztázni a gyepszőnyeg rendelésével és vásárlásával kapcsolatos információkat!
A gyepszőnyeg megrendelése és kifizetése
- A weboldalon közzétett akciós gyepszőnyeg árlista csak internetes megrendelés esetén érvényes! Telefonos rendelésfelvételre nincsen lehetőség.
- A gyepszőnyeg megrendelés a Megrendelő email címére elküldött visszaigazoló értesítés után tekinthető elfogadottnak. Ebben az emailben kapja meg a gyáli telep pontos útvonaltervét is.A gyepszőnyeg rendelés teljes vételárának kiegyenlítése utólagos banki utalással nem lehetséges.
- Telephelyen az átvételkor:
A telephelyi személyes átvétel esetén a fizetés csak készpénzzel lehetséges – kizárólag 300 m2-ig. Bankkártyás fizetésre sajnos nincsen még lehetőség. Átfutási idő minimum 2 munkanap!
Nagyobb mennyiségű gyepszőnyeg rendelésekor – 300 m2 felett – a teljes vételárat előre utalással kell kiegyenlíteni. Ez esetben időben adja le rendelését, minimum 4 munkanappal az elszállítás előtt! - Amennyiben mi szállítjuk ki Önnek a gyepet:
Kizárólag előre utalással. Kizárólag a teljes vételár beérkezése után lehetséges a rendelés teljesítése. Minimálisan számolni kell 5 munkanap átfutási idővel!
Gyeptrágya – kiegészítő termékek
-
-
- A „kiegészítő termék” – például a gyeptrágya – megrendelések teljesítése harmadik fél raktárkészletétől is függ. Így esetleg előfordulhat, hogy a gyepszőnyeg kiszolgálásával egy időben ez nem teljesül. Ilyen esetben természetesen a Megrendelő elállhat a kiegészítő termékek későbbi átvételétől. A „kiegészítő termékek” kifizetése – számla ellenében – kiszállításkor előre-utalással, vagy a termék személyes telephelyi átvételekor fizetendő készpénzben.
- FONTOS! – Amennyiben Ön kiszállítással rendelte meg a gyepszőnyeget és műtrágyát is szeretett volna mellé, kérem ellenőrizze majd, hogy a díjbekérőn szerepel-e erre vonatkozó tétel! Ha nem találja, abban az esetben nem tudjuk Önt kiszolgálni, így kérem vásárolja meg máshol!
-
Személyes átvétel – amikor Ön szállítja el a gyepet
-
-
- Amennyiben váratlanul bekövetkezett időjárási, műszaki, vagy egyéb előre nem kalkulálható okból a gyepszőnyeg átadása meghiúsul, úgy a gyepszőnyeg átvételére a lehető legrövidebb időn belül új időpontot egyeztetünk.
- Amennyiben a Megrendelő a gyepszőnyeg kiszállítását nem rendeli meg, úgy annak elviteléről maga tartozik gondoskodni.
- A gépi rakodást a telephelyi személyes átvételkor csak rakodógéppel, és csak nyitott teherautóra vállaljuk. A kisebb mennyiségek utánfutóra, zárt kisteherautóba vagy személyautóba történő kézi rakodása a Megrendelő feladata!
- FONTOS! Gyepszőnyeget saját szállításra csak a szállító jármű forgalmi engedélyében feltüntetett súlyhatáráig adhatunk ki.
A kiadott áru lemért tömegét kötelesek vagyunk a forgalmi szerint engedélyezett terhelhetőséggel összevetni!
-
Házhoz szállítás – amikor kiszállítjuk Önnek a gyepet
-
-
- Amennyiben váratlanul bekövetkezett időjárási, műszaki, vagy egyéb előre nem kalkulálható okból a gyepszőnyeg házhoz szállítása meghiúsul, úgy a gyepszőnyeg kiszállítására a lehető legrövidebb időn belül új időpontot egyeztetünk.
- A termék házhoz szállítását – minimum 5 munkanappal előre leadott rendelés esetén – díjmentesen megszervezzük. A gyepszőnyeg szállítását fuvarozó partnereink végzik, de a gyepszőnyeg fuvar áráról online rendszerünk tájékoztató árat ad. Amennyiben a végső szállítási ár eltérne az online rendszer által kalkulált díjtól, azt természetesen telefonon egyeztetjük Önnel – még a kiszállítás megszervezése előtt. A szállítás díj minden esetben az azt végző fuvarozó vállalkozónak fizetendő. Tehát a fuvarról számlát is a fuvarozó ad.
- Az autó indokolatlan várakoztatása esetén, bruttó 15.000 Ft állásdíjat számol fel a fuvarozó minden megkezdett óránként.
- FONTOS! – Egyedi igényekhez a kiszállítás pontos idejét illetően nem tudunk alkalmazkodni! A kért szállítási napon 8 – 12 óra között, vagy 12 – 16 óra között Önnek vagy Képviselőjének személyesen kell biztosítania az áru átvételét.
-
Garanciális problémák kezelése
-
-
- A Megrendelőnek a gyepszőnyeg megfelelő minőségéről és mennyiségéről az áru átvételekor kell meggyőződnie.
- A gyeptégla „élő termék”, ezért utólagos reklamációkra – kizárólagosan a minőségre vonatkozóan – és kizárólag az átvétel napján délután 17:00-ig, és csak írásban van lehetőség, az info@palkovitskert.hu email címre elküldve! Minőségi problémák esetében fényképeket is kérünk csatolni a levélben!
- A késedelmes és/vagy nem szakszerű szállításból, illetve nem szakszerű telepítésből eredő károkért a gyártó felelősséget nem vállal!
- FONTOS! – A nyári időszakban, amennyiben a nappali csúcshőmérséklet meghaladja a 30°C-ot, a gyepre a gyártó – az átvételt követően – semmilyen garanciát nem vállal!
-
Gyepszőnyeg felszedésre, kiadásra vagy kiszállításra hétfőtől – péntekig van lehetőség. Rendeléssel és szállítással kapcsolatos információk telefonon, kizárólag munkanapokon 9 és 17 óra között:
+36 20 256 0079 – Palkovits Márk
"Családi vállalkozás vagyunk. Prémium alapanyagokkal, garanciákkal és határidőre dolgozunk. Csak azt vállaljuk, amihez értünk!"