Szabadságon vagyok! - Megkeresését október 31-től várom. Az online gyepszőnyeg rendelés jelenleg nem üzemel.

Gyepszőnyeg vásárlással kapcsolatos információk

Hogy elkerüljük az esetleges félreértéseket, az alábbiakban szeretnénk tisztázni a gyepszőnyeg rendelésével és vásárlásával kapcsolatos információkat!

A gyepszőnyeg megrendelése és kifizetése

  • A weboldalon közzétett akciós gyepszőnyeg árlista csak internetes megrendelés esetén érvényes! Telefonos rendelésfelvételre nincsen lehetőség.
  • A gyepszőnyeg megrendelés a Megrendelő email címére elküldött visszaigazoló értesítés után tekinthető elfogadottnak. Ebben az emailben kapja meg a gyáli telep pontos útvonaltervét is.
  • A gyepszőnyeg rendelés teljes vételárának kiegyenlítése utólagos banki utalással nem lehetséges.
  • Amennyiben Ön szállítja el a terméket: A minimum 1-2 munkanappal korábban online megrendelt gyepszőnyeg legkésőbb az áru átvételekor, kizárólag készpénzben fizetendő! Amennyiben Ön nem szeretne készpénzzel bajlódni, úgy lehetőség van a vételár kiegyenlítésére előre-utalással. Előre-utalás esetén azonban kérjük a rendelést minimum 5 munkanappal korábban leadni szíveskedjenek!
  • Amennyiben Ön kiszállítással rendeli meg a gyepet, vagy nagyobb mennyiséget vásárolna: a gyepszőnyeg teljes vételárának kifizetése kizárólag előre-utalással az alábbi számlaszámra lehetséges. Az online megrendelés beérkezése és véglegesítése után az eredeti számla másolatát megküldjük emailben. Ön a számlán lévő fizetési határidőn belül átutalja az azon szereplő összeget, így lehetségesé válik a rendelés teljesítése, azaz a kiszállítás. Az eredeti számlát postai úton adjuk fel Önnek – a vételár beérkezését követően – 3 munkanapon belül.

Gyeptrágya – kiegészítő termékek

  • A „kiegészítő termék” – például a gyeptrágya – megrendelések teljesítése harmadik fél raktárkészletétől is függ. Így esetleg előfordulhat, hogy a gyepszőnyeg kiszolgálásával egy időben ez nem teljesül. Ilyen esetben természetesen a Megrendelő elállhat a kiegészítő termékek későbbi átvételétől. A “kiegészítő termékek” kifizetése minden esetben a termék átvételekor fizetendő – számla ellenében – készpénzben.

Személyes átvétel – amikor Ön szállítja el a gyepet

  • Amennyiben váratlanul bekövetkezett időjárási, műszaki, vagy egyéb előre nem kalkulálható okból a gyepszőnyeg átadása meghiúsul, úgy a gyepszőnyeg átvételére a lehető legrövidebb időn belül új időpontot egyeztetünk.
  • Amennyiben a Megrendelő a gyepszőnyeg kiszállítását nem rendeli meg, úgy annak elviteléről maga tartozik gondoskodni.
  • A gépi rakodást a telephelyi személyes átvételkor csak rakodógéppel, és csak nyitott teherautóra vállaljuk. A kisebb mennyiségek utánfutóra, zárt kisteherautóba vagy személyautóba történő kézi rakodása a Megrendelő feladata!
  • FONTOS! Gyepszőnyeget saját szállításra csak a szállító jármű forgalmi engedélyében feltüntetett súlyhatáráig adhatunk ki.
    A kiadott áru lemért tömegét kötelesek vagyunk a forgalmi szerint engedélyezett terhelhetőséggel összevetni!

Házhoz szállítás – amikor kiszállítjuk Önnek a gyepet

  • Amennyiben váratlanul bekövetkezett időjárási, műszaki, vagy egyéb előre nem kalkulálható okból a gyepszőnyeg házhoz szállítása meghiúsul, úgy a gyepszőnyeg kiszállítására a lehető legrövidebb időn belül új időpontot egyeztetünk.
  • A termék házhoz szállítását – minimum 5 munkanappal előre leadott rendelés esetén – díjmentesen megszervezzük. A gyepszőnyeg szállítását fuvarozó partnereink végzik, de a gyepszőnyeg fuvar áráról online rendszerünk tájékoztató árat ad. Amennyiben a végső szállítási ár eltérne az online rendszer által kalkulált díjtól, azt természetesen telefonon egyeztetjük Önnel – még a kiszállítás megszervezése előtt. A szállítás díj minden esetben az azt végző fuvarozó vállalkozónak fizetendő. Tehát a fuvarról számlát is a fuvarozó ad.

Garanciális problémák kezelése

  • A Megrendelőnek a gyepszőnyeg megfelelő minőségéről és mennyiségéről az áru átvételekor kell meggyőződnie.
  • A gyeptégla „élő termék”, ezért utólagos reklamációkra – kizárólagosan a minőségre vonatkozóan – és kizárólag az átvétel napján délután 17:00-ig, és csak írásban van lehetőség, az info@palkovitskert.hu email címre elküldve! Minőségi problémák esetében fényképeket is kérünk csatolni a levélben!
  • A nem szakszerű szállításból vagy nem szakszerű telepítésből eredő károkért a gyártó felelősséget nem vállal!

Gyepszőnyeg felszedésre, kiadásra vagy kiszállításra hétfőtől – péntekig van lehetőség. Rendeléssel és szállítással kapcsolatos információk telefonon, kizárólag munkanapokon 9 és 17 óra között:
+36 20 256 0079 – Palkovits Márk

PRÉMIUM GYEPSZŐNYEG RENDELÉS

Saját fuvar? Házhoz szállítás? Rendeljen akciós áron most!

REFERENCIÁK

AKCIÓS GYEPSZŐNYEG TELEPÍTÉS

Dőljön hátra és bízza a profikra! Lesse meg áraimat!

ÁRLISTÁK

Legfrissebb híreink

A gyepszőnyeg és a pázsit ápolása szeptemberben
A gyepszőnyeg és pázsit ápolása szeptemberben is tartogat számunkra feladatokat. De alkalmas arra is, hogy alaposan átszellőztessük a ...
Gyepszőnyeg ápolási és gondozási tanácsok
Milyen óvintézkedéseket lehet tenni azért, hogy a gyepszőnyeg minél tovább megőrizze üde, zöld színét? Ingyenes gyepszőnyeg ápolási tanácsok ...
Gyepszőnyeg és pázsit ápolás augusztusban
A gyepszőnyeg és pázsit ápolás augusztusban sem maradhat el. Ne feledjük, hogy ilyenkor használhatunk nitrogénben dús gyeptrágyát utoljára ...

KERTLEXIKON

Itt minden információt megtalálhat, ami egy kerthez kapcsolódik.

Professzionális kertépítés - prémium anyagokkal

Kattintson és kérjen tételes árajánlatot most!

palkovits kert logo

"Családi vállalkozás vagyunk. Prémium alapanyagokkal, garanciákkal és határidőre dolgozunk. Csak azt vállaljuk, amihez értünk!"

9 ÉRV MELLETTÜNK

KAPCSOLAT

Gyál-Budapest, Balatonalmádi

+36 20 256 0079

info@palkovitskert.hu